Fortsätt till huvudinnehåll

Skit skraj

Satt och kollade på Skilda världar i vardagsrummet halva natten.. Då jag hör hur det knakar ett fler tal gånger på över våningen. Golvet knakar på vissa ställen, en annan som van och uppvuxen vet ju exakt vart det knakar (lärde man sig fort när man var liten, så man kunde smyga). Låtsas inte om det, men det fortsatte.. Misan sov så sött bredvid mig i soffan. Inser att klockan börjar bli allt för mycket (03.00) så bestämmer mig för att stänga av och går ut på en kissa runda med Misan. Men innan det gick jag in på toaletten, då jag hör hur Misan kvider till.. Precis som när hon gör sig illa eller nåt. Varför hon gjorde det lätet har jag ingen aning om?! När vi kommer tillbaka till trädgården efter en promenad hör jag hur det smäller till innefrån huset, Misan börjar skälla. Klart man reagerar när även Misan gör det. Började fantisera ihop massa grejer, är Expert på att skrämma upp mig själv! Men går in, släcker ner, låser dörren och gå och lägger mig i sängen och sätter på ännu ett avsnitt av Skilda världar (älskar att somna till en film). Då det än en gång smäller till från garaget.. Det lät som om något trillade, eller som om någon snubblade över något.. Misan vaknar till och sätter sig upp och börjar morra, hon släpper inte blicken från dörren.. Blev skit skraj!! Höll andan. Satt blixter still och lyssnade. Då det än en gång kommer läten innefrån garaget. Börja komma massa bilder och tankar i mitt huvud, började skaka av rädsla.. Visste inte vad jag skulle göra. Helt plötsligt stannar det en bil utanför huset.. Den stod där rätt länge. Hjärtat börja dunkar allt fortare. Smsar min hjälte, som kom på en gång! Vågade inte inte röra mig ur fläcken förrens jag visste att han var på plats. I dörren möttes han av en gråtandes och rädd Felicia. Haha! Fy fan vilken natt..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!