Fortsätt till huvudinnehåll

Frågor plus Svar

För er som inte känner mig till hundra eller bara är allment nyfikna! :)


Du heter: Felicia Sparr
Smeknamn: Sparr, Sparris, Lill Sparr, Issa, Lisa, Velan.. You name it!
Låt som när du är ledsen sörjer till: Mariah Carey- Without you
Beroende av: Shopping (hahaa)
Vad tror folk om dig: Att jag är mammas lilla flicka
Stämmer det: Självklart ;)
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt tjocka hår eller mina ögon
Hur imponerar man på dig: Svårt att impa på mig
Brukar du skratta för dig själv: Dagligen!
Var bor du: Emmaboda
Trivs du där:Verken trivs eller vantrivs..
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer.. Typ: "Aahh?", "Ah det e Felicia..", "Hello!"
Antal timmar sömn inatt: På tok för många, ca 10
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Ytterst sällan! Fint folk kommer sent.. (haha)
Hur känner du dig nu: Rätt seg.. Som om jag har alldeles för mycket som borde göras
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, rosa och grått
Vad tycker du om fötter: Skiter i vilket, så länge det sitter Rena strumpor på
Vad saknar du: Sommaren! Och saker som man aldrig ens haft..
Hade du en bra kväll igår: Awsome!
Favorit dryck på morgonen: Apelsin juice och Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 00-01
Är du blyg: Kan man bli blygare än vad jag är???
Sysslar du med någon idrott: Zumba
Favorit klädsel: Mjukis kläder!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Har själv vart med om det, så Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Längta tillbaka till att vara tjej?
Är du nöjd med ditt liv: Klart jag är, men kan alltid bli bättre
Är du bortskämd: Ja, det kan nog vara så.. And I Like It!
Vad gör du i morgon: Jobbar
Vad är det värsta du vet: Folk som snackar skit, hugger en i ryggen. Som säger sig vara någon dem inte är..
Har du äkta vänner: En del är mer är andra..
Vad är det finaste du fått: Fått så himla mycket fint genom åren, så jag vet inte.. Min underbara familj! :)
En speciell dag du minns: 7/12- 2009
Ett år du vill få uppleva igen: 2005
Du samlar på: Hemligheter
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Johanna! Utan tvekan..
När grät du senast: Torsdagen 27 oktober
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett hus
Vill du gifta dig: Vill inte alla flickor ha ett stort sago bröllop? :)
Vill du ha barn: Yes, två stycken
Är du musikalisk? Inte särskilt
Vad dricker du helst när du är törstig? Iskallt vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, det var många år sen..
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Första natten i lyan i Kalmar (haha)
Biter du på naglarna: Usch, Nej
Vad gör dig glad: Överraskningar, Shopping, när någon talar om hur mycket man betyder för den personen, och självklart min familj och mina vänner
Vad gör dig ledsen: Svek, falska förhoppningar, när något inte blir som man räknat med..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!