Fortsätt till huvudinnehåll

Schleten

Igår jobbade jag dagtid, när jag slutade vid fyra så var det dags att bege sig till nästa "jobb", min bostad.. Blä, finns hur mycket som helst att göra. Efter att ha gjort hälften så var man så jäkla trött på att så gick upp till Mickis för ta en kopp kaffe och prata lite skit, och även för att få komma bort från hemmet en stund.. Men blev visst lite mer än en stund hos henne, gick där ifrån 00.30 och vi båda skulle upp och jobba idag, tur att vi bor grannar ;) En annan som kräver minst 7 timmars sömn var därför en aning trött och små tjurig idag, höll på att försova mig, darling fick väcka mig när han kom hem från jobbet i morse, så blev lagom stressigt på morgonen.. Vilket förstöde Hela dagen! Men jag överlevde dagen! :) Trött och sliten så åkte jag till pappsen efter jobbet, där det bjöds på mat och sen glass och bär.. Gissa om jag hamnade i koma, för lite sömn och sen mat på det.. Yes, jag somnade framför tv, Gutt! Tog oss en promenad och sen kom darling så fick bli en runda kort och lite skitsnack. 
Imorgon väntas ännu en arbetsdag.. 2 avklarade, 4 kvar.. Ska göra ett försök med att sova lite nu, Mis sover som en stock bredvid mig :) Natti 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!