Fortsätt till huvudinnehåll

Man och Kvinna

Tomas kan ha mycket funderingar och undrar över saker.. Tex som idag när jag skulle till frissan, har gått och funderat så länge över hur jag skulle klippa mig, har frågat honom om råd, googlat en massa olika frisyrer och tillslut var vi eniga båda två om hur jag skulle klippa mig. Är viktigt för mig att han också gillar min frisyr. Men när jag väl kom till frissan så ångrade jag mig, så jag och Jessica fick tillsammans hitta på något helt annat.
Tomas kommentar: Ni tjejer och ert hår.. Att det ska vara så komplicerat. Klippning, färgning och styling. 
Då jag även lägger mycket tid på mina naglar, målar, filar och har mig flera gånger i veckan.
Försökte förklara för honom att ha en tjej välskötta naglar och en snygg frisyr så känner man sig snygg och fräsch! Håret och naglarna gör sååå mycket. Vilket han inte kan förstå. Tror att det är fler där ute av mina läsare som känner igen detta. 
Eller som när vi köper skor, jag Älskar verkligen skor. Vill ha och ha. Köper skor med högklack och som jag tycker är söta. Sen spelar det ingen roll vad de kostar eller om de sitter bra på. Bara de är snygga!!
Kan gå länge och känna och klämma.. Och känslan när man har köpt ett par skor, det är så man får fjärilar i magen. Ha ha! Tomas däremot, se sig om lite snabbt.. Den ser bra, min storlek. Sitter bra, det är taget! Tar max 10 minuter för honom att köpa skor, medan jag kan gå i en skoaffär i en timme om jag får.

Ja grabbar, det är en hel vetenskap att förstå sig på oss tjejer. Bara lägg ner, för ni kommer Aldrig förstå er på oss ändå.. Kvinnan är ett mysterium. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!