Fortsätt till huvudinnehåll

Fullspikad vecka

I Måndags traskade jag och Leo bort till Sandra. Satt på altanen och pratade skit, var ett tag sedan vi sågs så hade lite att ta igen. Sandra fick sig lite bebismys.
I Tisdags förmiddag kom Elise hit för att kika på Leo. Även hon var sugen på bebismys. Vi fikade och pratade, liksom där var det ett tag sedan vi sågs. På eftermiddagen kom pappa på besök, han skulle hjälpa mig att uträtta lite ärenden. 
På Onsdags förmiddagen kom min snälla pappa igen, då planerna inte gick som planerat under Tisdagen. Tog oss en lite rundtur med bilen. Åkte sedan hem för att gå en promenad med vagn och hundar. Snäll som han är min pappa så stannade han kvar en extra stund, så att jag skulle hinna få lite gjort här hemma. Då han även fick gosa med sitt barnbarn.
Sen på eftermiddagen så trillade Empe in. Även hon var sugen på att träffa Leo, se om han vuxit något sen sist. Drack kaffe och pratade en massa.
Och idag, Torsdag så har jag och Leo vart i Kosta med mamma. Vi har shoppat (snäll mamma som betalat) fikat och bara umgåtts. Har vart en jätte mysig dag. Och så skönt att komma iväg lite. Trots att det är lite bökigare när man har småbarn. Och framförallt när han fått för sig att inte ligga i vagnen, utan vill bli buren Hela tiden. Detta lilla barn.

Hur som helst så har det vart en fullspikad vecka med en massa besök. Har vart jätte skoj att träffa alla, skönt att få träffa lite folk och prata av sig lite ibland. 
Men imorgon tror jag att Leo och jag förbli hemma, utan besök. Få nog bli en mys och slapp dag. Bara han och jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!