Fortsätt till huvudinnehåll

Nyfikna

Efter en dags arbete, så drog jag och Johanna in till Nybro. Först blev det en runda till ÖoB, där det handlades lite smått och gott. Och på tal om gott, så blev det så klart ett besök på restaurang gyllene måsen (Donken). Har ingen Aning om vad jag fick i maten, men nåt var det.
När vi ätit klart och gott ut så kom det en bil, så vi blev Väldigt nyfikna på. Eller personerna i bilen verkade vara rätt nyfikna på oss, stirrade rätt så bra på oss! Den ena personen stannade kvar och den andra personen gick in och vi hann inte se vem det var. Så vi var så klart tvungna att dra ut på tiden lite och vänta på att denna person skulle komma ut igen.
Eftersom det dröjde, så började vi krabba med värmen/ fläckten. Immade igen i bakrutan. Så Jag kastar mig bak i bilen, med röven rätt upp i fram rutan.. (har en liten bil). Som tur var så parkerade vi mot hus väggen, så hade ingen bil framför oss.
Nyfikna som vi var satt vi där och väntade, men när personen väl kom ut från Donken så vågade vi knappt kolla dit! (ha ha).
Efter att ha antagit hur läget låg till, så kunde vi nu åka där ifrån.
Då jag säger: Hur kan han som är så snygg vara tillsammans med någon som är så ful??
Johanna svarar allvarlig med en lugn och fin röst: Han kanske gillar Fula tjejer!
Började skratta så jag höll på att dö! Magknip, kindont och rutorna immade igen så det bara smällde om att!
Kunde inte släppa det hon sa, efter att ha hämtat andan och lugnat ner mig så upprepar jag det hon sa "Han kanske gillar fula tjejer". Då även Johanna utbrister i skratt. Efter ett tag så svarar hon än en gång med en lugn och fin röst: "Ja, men en del killar gör Faktiskt det".
Sen gick det bara utför!!

Har ingen aning om vad vi fick i maten idag, men guud som vi (framför allt jag) skrattade på vägen hem. Kan knappt minnas när jag fick sånna skratt anfall sist! Ha ha.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!