Fortsätt till huvudinnehåll

Underbara helg!

Mina helg började redan i torsdags, så skönt!

Torsdag: Fick fin besök av en solbränd och fin pappa som har vart på semester i Mexico. Så avundsjuk!! Roligt att se honom och höra hur han har haft det på sin resa. Snäll som han är så hade han även köpt med sig presenter, både till mig och sambon.
Sprit och cigarrer till sambon, halsband och armband till mig. Tack snälla pappa!
Sen blev det bara släpp resten av kvällen eftersom Tomas skulle upp och jobba dagen efter.


Fredagen: Årets första snö hade hittat hit. Synd bara att det skulle komma med en snöstorm, så fick börja min dag med att skotta. Efter en promenad med hundarna och lite frukost så kom Sandra hit. Fikade och myste till snövädret. Fixade även till mina naglar, vem vill inte ha ett par fräscha naglar så här till julen?! Kvällen spenderades i soffan till en rysare, god mat och ett glas vin, Fredags mys!

Lördag: Gjorde mig i ordning, gick ut med hundarna, fixade frukost, väckte Tomas när frukosten var framdukad och klar. Efter en mysmorgon så åkte vi in till Kalmar för att julhandla. Åkte in till stan, vidare mot Ikea och Mode huset. Nöjda och belåtna åkte vi sedan hem för att åta Thaimat, mums!! Efter att ha ätit och packat upp så åkte vi ut till Ola, Tessan och barnen för att hälsa på. Full rulle!! Pratade strunt, drack kaffe, myste lite med övertrötta barn. Åkte sedan hemåt igen för att ha en film kväll med Midde och Tove, som var här till halv på natten. Sängen nästa!

Söndag: Än en gång klev jag upp först, gjorde mig i ordning, gick ut med hundarna, väckte sambon för att äta frukost. Begav oss sedan till min pappa som hade bokat bord på Stora hotellet i Nybro där vi skulle äta julbord. Så gott! Jätte nöjda, mycket bra julbord. Maten smakade utmärkt, så mycket att välja på.. Fanns nåt som passade alla och trevlig personal. Åt och åt och åt.. Man var såå mätt, ändå kunde man inte sluta äta. Tillslut satt vi som tre hösäckar, precis utslagna. Paltkoma!! Efter att ha ätit oss proppmätta på julmat så åkte vi tillbaka hem till pappa för att umgås lite, drack kaffe och spelade kort. Tack snälla pappa för igår, jätte trevligt!
Kvällen spenderades hemma i soffan, utslagna, och proppmätta!

Har haft en jätte mysig helg med:
Årets första snö, shopping, fina vänner, super god mat, familjen, andra advent och en massa mys. Underbart!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!