Fortsätt till huvudinnehåll

Alla hjärtans dag

För vissa är det en betydelsefull dag och föra andra inte. En del tycker att det är överskattat, varför ska det finnas en speciell dag för kärleken? Varför ge gåvor och massa kärlek en dag, när man kan göra det varje dag? För mig betyder inte Alla Hjärtans Dag att man måste tillbringa den ihop med sin älskade, utan med dem som betyder något! Självklart ska man ge kärlek till varandra varje dag, men detta är en dag då man kan ge lite extra. En dag som ska påminna oss om hur mycket vi betyder för varandra och älskar varandra. 

Jag har tillbringat Hela min dag ihop med mina två älsklingar.
Vi började dagen med lite mys frukost, samtidigt som vi tittade på The ugly truth. Vilken fantastisk film, en riktigt "Felicia film". Det är så jag börja flabba jag bara tänker på den.. Hur kan man inte gillade denna film? Hur kan man inte gilla rollen han spelar? Hur kan man inte gilla honom? Vilken man!! Ha ha.


Det här Underbara armbandet fick jag av min älskling idag. Älskar det! Skulle kunna ha på mig det varje dag. Så underbart sött är det. På ett av hjärtanen står det ett A och vänder man på det så står det ett F. Gulligt va? :)


Fixat och trixat lite i hemmet, myst med mina älsklingar, vart o solat och sen lagade vi tillsammans dagens middag. Tände en massa ljus för att mysa till det lite extra. 

Har haft en underbar dag, och det är tack vare min älskling. Än en gång, tack för det underbara armbandet. Love it!! Och tack för att du finns!
Hoppas att alla mina kära läsare har haft en lika fin dag som jag har haft. 
Glad Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer

  1. Vilken fin dag ni haft! Vi gjorde hemlagad pizza och tittade på Sons of anschi - den serien rekomenderas! Något för er båda.

    Underbart att du gillar armbandet - det är DU!
    Hälsa
    *Kram*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!