Fortsätt till huvudinnehåll

Dax att fimpa v.6

Jösses, hade helt glömt bort att det idag var dags för en ny uppdatering av projekt Dax att fimpa. Här kommer den, uppdateringen nummer 6.

Mån 6/2 - 0 st.
Tis 7/2 - 0 st.
Ons 8/2 - 0 st.
Tor 9/2 - 0 st.
Fre 10/2 - 1 st.
Lör 11/ 2 - 0 st.
Sön 12/2 - 0 st.

Vilket ger ett resultat på 1 cigg under förra veckan.

Det här måste låta Heelt galet, Men jag är inte nöjd med denna veckans prestation. Är så besviken på mig själv att jag tog en cigg i fredags. Fan!
Men visst jag är ändå glad att jag lyckats så bra som jag gjort, det kan jag inte säga annat än. Men grrr vad förbannad jag är på mig själv att jag tog den där förbannade ciggen i fredags. Hade vart så kul att få se en 0 på resultatet, Men tiden är inte slut än. Så bara till att samla nya krafter och hoppas på ännu en förbättring denna veckan. För trotts min besvikelse så var det ju faktiskt en förbättring från förra veckan då jag var nere på 5,5 cigg.

Kommentarer

  1. WOW! Vilket resultat! Och en extra bonus är - mera pengar i plånboken som kan spenderas på roligare saker!! Grattis - ge bror min en morot så han känner att han kan komma i kapp! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst, det är ju såå onödiga pengar man lägger ut på skiten, som man kan lägga på roligare saker. Tack så mycket! :) Haha, det ska jag göra!! Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!