Fortsätt till huvudinnehåll

Dax att fimpa v.5

Dagarna bara springer iväg, redan gått fem veckor i projekt Dax att fimpa och här kommer den nya uppdateringen från Dax att fimpa vecka 5.

Mån 30/1 - 1 st. 
Tis 31/1 - 2 st.
Ons 1/2 - 1 st.
Tor 2/2 - 1 st.
Fre 3/2 - 0 st.
Lör 4/2 - 0 st.
Sön 5/1 - 0,5 st.

Vilket ger ett resultat på: 5,5 cigg under vecka fem.

God damn, vad nöjd jag är!
Blir så jäkla glad när jag ser veckans resultat framför mig, känner mig så grymt duktig.

Den här veckan har jag verkligen gett hundra och insett att tiden börjar dra ihop sig till sitt slut datum och att ingen kommer att sluta åt mig. Så var bara till att bita i det sura äpplet och kämpa, allt går om man bara har tillräckligt med vilja.
Eftersom jag vart så himla motiverad och peppad denna veckan, så har det faktiskt flytit på rätt så bra. Visst jag har haft en hel del utbrott och vart jäkligt sur från och till. Darling ska nog vara glad att han inte vart hemma så mycket. Ha ha, fick ett litet utbrott på honom när han var iväg, då han sa till mig att gå ut och röka! Ha ha love ya!
Eftersom mitt små ätande har gått till överdrift och då menar jag verkligen till Överdrift, vilket även har synts på vågen efter varje vecka, så har jag även tänkt till en extra gång innan jag gått ut till köket för att hämta något att äta. Funkade jätte bra i början av veckan.. Men nu i helgen så har det kommit tillbaka. Nåt nöje måste man ju få ha i det här projektet!! Blink*
Wow, 5 cigg.. förra veckan var jag jätte nöjd när jag var nere på 20. Finner knappt ord för hur jäkla gutt det här känns!
Idag är det ny vecka, vilket innebär nya tag. Kan erkänna att jag känner ännu mer press på mig nu när jag gjorde så bra ifrån mig denna veckan, Men bara till att fortsätta kämpa!
Puss och Kram från en Mycket nöjd tjeja

Kommentarer

  1. Bra jobbat :) inte illa alls!! :)

    SvaraRadera
  2. FANTASTISKT!!!!

    Går det lika bra för sambon din? (lite nyfiken) ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! :D Jätte nöjd med veckans resultat!
      Nej, det kan jag tyvärr inte påstå att det gör för honom :(

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!