Fortsätt till huvudinnehåll

3 April

Började gårdagen med att elda lite i trädgården. Har så mycket grenar och löv som vi samlat ihop så lika bra att sätta i gång, så man blir av med det någon gång. 



Tid tog det, så tröttnade så klart efter ett tag, gick in och bytte om, plockade ur diskmaskinen och fixade till mig lite frukost. Tog hand om tvätten, vilket är bland det tråkigaste jag vet. Tog sedan en promenad med Pumba upp till affären för att handla lite, brukar försöka sära lite på hundarna så de ska få lite egentid ihop med mig. Passade även på att plocka lite vitsippor att sätta på bordet här hemma. 


Efter en härlig promenad, så började det bli dags för att fixa till lite käka, fick även bli några matlådor att fylla upp frysen med. Mätt och go så blev en promenad med Misan, då även kameran fick följa med ut. Länge sen jag fottade nu, så var på tiden. 



Efter en jätte mysig promenad med massa bus och fotande så var det dags att gå hem för att plocka fram dammsugaren innan Anna skulle komma. 
Drack kaffe och snackade ute på altanen, tog en promenad med hundarna, gosade sedan ner oss i soffan till en film. 
När Anna hade åkte hem till sig, så mumsa Tomas och jag i oss Bullens Pilsner Korv och bröd, så gott!!
 Tillbringade större delen av dagen ute, svårt att låta bli när det är så fint väder. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!