Fortsätt till huvudinnehåll

Fullspäckat schema!

När man jobbar helg, så gäller det att nyttja sina lediga helger och det har vi verkligen gjort sista tiden.
Förra fredagen vart jag ledig och Tomas kompade ut lite tidigare, gjorde oss i ordning, packade väskan och åkte över till mamma och Göran på Öland för att spendera natten hos dem.
Det bjöds på god mat och dryck när vi kom fram. Framåt kvällen fixade jag och Tomas till oss, lämnade hundarna hos mamma och Göran och åkte sedan in till Kalmar för att kolla på En skam för Sverige med Magnus Betner och Soran Ismail. Skrattade så man fick ont i kinderna och kramp i magen. 
Jag tyckte ju klart att Magnus var bäst, dock hade jag och sambon lite delade meningar om de.



Efter en riktigt bra show med massa skratt, så tog vi sedan en taxi tillbaka till ön. Innan det blev sängen så fick det bli soffmys framför tv ihop med vovsingarna och mamma och Göran.

Lördags förmiddagen slappade vi mest, tittade på tv, njöt av det fina vädret. Satt ute på altanen och drack kaffe och åt en super god tårta som mamma hade gjort. (Måste ha receptet!!)
Lastade in oss i bilen och första stoppet fick bli ÖoB, därefter åkte vi vidare till Nunnedalen. Vandrade omkring i denna ofantligt mysiga miljö. Kort kommer i senare inlägg!
För er som aldrig har vart i Nunnedalen på Öland, så kan jag varmt rekommendera detta!
Små frusna och hungriga åkte vi hemåt igen. Medan mamma och Göran fixade middagen så hade jag och Tomas lite pälsvård på Pumba. 
Trimmen åkte fram och pälsen åkte av..


Pumba vart naken och jag frusen, gick in för att värma oss och äta den goda maten som var klar när vi kom in i värmen. Matkoma i soffan till film! Packade ihop och åkte sedan hem till vårt.
Packade upp, slängde oss i duschen och fixade till oss för kvällens bravader. 
Frida och Anna trillade sedan in här för förfest innan vi åkte vidare till Johans 30 år fest.




Helt galen kväll! Vi dansade, sjöng karaoke, grillade, skrattade, shottade, sjöng Ja må han leva..
Efter många timmars festande in på söndags morgonen, så var det time för att åka hem och sussa kudde.
Var hemma.. 6.30?? 
Så ja.. Ni kan ju själva gissa vad vi gjorde under Söndagen. Soffhäng, film, pizza och godis.

Lyckad helg med mycket inplanerat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!