Fortsätt till huvudinnehåll

Mini semester

I Tisdags packade jag väskan och tog med mig Mis och åkte över till Öland för att njuta av det fina vädret till hundra. 
Traskade ner till havet, där vi satte oss och bara myste genom att bara sitta och titta rätt ut över vattnet. Efter att ha myst, busat och plaskat fötterna/ tassarna så begav vi oss tillbaka till stugan där det fick bli lite solning. Livs njutare som vi är både Mis och jag så passar detta oss väldigt bra!
Sen gick vi för att möta upp mamma vid bussen som kom efter jobbet. Vi tog oss sedan en liten cykel tur in till Färjestaden för att shoppa lite. Sen blev det mys och käk resten av kvällen till Eurovision.







Onsdag, på med bikinin och drog ner till havet där jag blev någon timme. Och vet ni vad, jag tog även Årets första dopp, i havet! Efter att ha torkat till någorlunda så drog jag hem igen för att fixa till lite att käka och där blev även lite mer solning. Sen kom Johanna, så då tog vi oss en promenad och köpte oss varsin glass i det fina vädret. Sen hoppade vi i bikinin igen och tog fram vinflaskan och vindruvor och riktigt guttade oss i solen. Efter att ha legat på latsidan ett tag så trampade vi upp till Färjestaden och shoppade lite. Sen hem för att käka. Då även mamma kom hem från jobbet, blev inte mycket vi såg av varandra den kvällen för jag och Johanna packade väskan och drog ner till stranden och tittade på solnedgången och drack vin och bara myste!










Torsdag, efter att ha käkat frulle och fräschat till oss och packat kärran full så rullade vi ner till havet, där det blev solning, Mis och jag badade, Johanna plaskade och badade fötterna, kastade macka, fikade och bara hade det allmänt bra! 
Efter några timmar i solen så begav vi oss tillbaka till stugan för att duscha av oss och packa väskorna för att sedan åka Hem igen. 








Har vart ett par Underbara dagar på Öland! Det Här är Livet!!! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!