Fortsätt till huvudinnehåll

Olika intressen

Åkte in till stan i förmiddags för att köpa nya skor till darling. Då jag upptäcker vilka olika syner på skor vi har. Han köper sina för att ha något på fötterna, något bekvämt men samtidigt snyggt, något enkelt som passar till allt. Han tar gärna första bästa! Jag däremot jag köper mina skor med omsorg, det ska vara av kärlek, dem ska vara söta/ fina, sitta bra på, jag går gärna länge och tittar och känner och provar. När jag har köpt ett par nya skor så känner jag mig hel igen, som en helt nya människa. Älskar den känslan när man kommer hem med ett nytt par skor (att sedan slänga in i garderoben). Men han, det är ungefär som när man köper en pizza..
Så ni kan ju själva gissa vilka diskussioner, olika åsikter och vilken tid det tog innan vi hittat några skor som passade. Han tog ett par skor och provade, jag protesterar och visar upp ett par andra, lyckas övertala honom till att prova, men sen stod dem där på hyllan igen. Efter mycket Om och Men och sura miner från bägge håll så blev det två par skor. 

I behov av nya skor??

Efter att ha shoppat både kläder och skor så åkte vi vidare för att köpa med oss lite godis till stackars Johanna som fick bli kvar på sjukan. Självklart tyckte jag att hon skulle ha lite godis för att kunna överleva ytterligare någon dag där. Skönt att få se henne och att hon trotts allt detta var pigg. Kämpa och försök hålla humöret uppe kvinna!! ;)


Kommentarer

  1. Haha köpte han likadana som han hade innan ?
    Ja "lite" godis var det ja :p så satans gott. Och det är nog pga det jag känner mig piggare idag haha :) ni är för söta som sagt :) får ses snart igen ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, köpte inte dem, var bara tvungen att ta en bild för såg så jäkla kul ut när han drog på sig den vita skon, helt plötsligt såg hans sko brun ut hahah!! ja, hoppas att det fanns nåt där i som du kunde äta, hade ju ingen aning om vad du gillar eller inte inte :P haha,vi kan ju hoppas ;) jaa,klart att vi snart ska ses igen! :) <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!