Fortsätt till huvudinnehåll

21 September

Hängig och trött traskade jag bort till Mickis i myskläder, osminkad med en mössa på huvudet för att dölja min dåliga hårdag, för att prata skit och dricka lite. Rätt som det var så åkte party-humören på! Sminkade till oss någorlunda, rotade igenom hela Mickis garderob, provade klänning efter klänning samtidigt som vi gick och små dansade till musiken. 



Bestämde oss för att gå hem till mig och riva i partykläderna, men först ett stopp på Konsum för att köpa strumpbyxor. Kommer hem och river ut halva garderoben och dra på oss varsin blåsa, sminkar till det sista och dra upp strumpbyxorna då jag får se att det står Knästrumpor på förpackningen. Mickis lägger sig dubbelvikt i sängen och skrattar medan jag nästan börjar gråta.


Tar löpet till Konsum igen för att göra ett nytt försök med att köpa strumpbyxor, då jag slår av klacken på min ena sko.. Lyckat! Kollar klockan och ser att tåget går om 15 min och vi har ännu inte köpt biljett, finns ju inte en chans att jag hinner hem för att byta skor.. Så vad gör man? Ställde mig och försökte sparka och slå av den andra klacken med.. Ha ha! Inte nog med det så började det att regna med. Bra start på kvällen?

Vidare mot stationen, låste in oss på toaletten för att dra på oss strumpbyxorna, där det även blev någon pose bild så klart ;)



Hoppade på tåget för att åka in och göra stan!! Peppade till hundra!!


Tog löpet bort till Harrys där kvällen spenderades. Det dansades, shottades och dansades så det bara smällde om att! Hade en kanon kväll som vanligt ihop med söta Mickis, trotts att kvällen började i katastrof! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!