Fortsätt till huvudinnehåll

Clearasil

Att jag har dålig hy är väl ingen nyhet.. Men någon måtta får det väl ändå va! Har mina perioder då jag kan vara riktigt fin och sen har jag även de då jag är sämre i hyn. 
Känt att jag blivit "ful" i hyn nu på senaste tiden, med andra ord Fått finnar. Så gick och köpte Clearasil som ska vara så himla bra. Tänkte att det är ju värt ett försök. Och vet ni vad, detta ångrar jag djupt att jag gjort.. För Fy Faan, rent ut sagt vad jag ser ut i ansiktet sen jag började med det. Jag vill inte ens gå utanför dörren så jäklig ser jag ut. Hemskt är det! Skulle gå till Mickis innan ikväll, passade på att gå när det mörknat och spacklade på ansiktet för att dölja det så mycket som möjligt. Annars har jag hållt mig hemma osminkad i hopp om att det ska bli bättre. Men nu när jag kom hem och tog av mig sminket.. Hade nästan för en sekund glömt hur jag såg ut, började nästan gråta när jag såg mig själv i ansiktet. Aldrig mer Clearasil!! Det ska inte så mycket som få komma i närheten av min dörr ens. Usch!!


Kommentarer

  1. Å stackare, du kanske behöver rena inifrån? Det behövde jag. Håller nu på att bygga upp. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. usch, det var inge kul. men blivit mkt bättre sen jag slutade med det. det är inte omöjligt, vad innebär det? kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!