Fortsätt till huvudinnehåll

Morgonen

Tog oss en promenad i morse i morgon kylan, solen sken så härligt så man kunde ändå inte låta bli att njuta av vädret. I väntan på att mamma skulle komma förbi så blev det massa lek och bus i trädgården. Stod och bara njöt av solens strålar en stund, liksom Misan som är en riktigt solryrkare. 



Pratade lite strunt med mamma och fick även den här fina pläden av henne. Har känt och klämt på dessa filtar hur många gånger som helst, så fina och mysiga. Nu hade min fina mamma vart och köpt en till mig, puss på dig mamma.


På vägen in igen så krockade vi i hop med Elise och Fille, så ja.. Det fick allt bli en liten lekstund till ute. Brr, kallt tyckte jag och ville gå in efter att ha vatt ute i en timma, men det tyckte Inte Misan! Jippi, vad skoj! Hon hoppar och skuttar och ger allt för att försöka få igång Fille, vilket hon lyckas med, korta stunder. Min lilla Misan är verkligen glad för honom, så roligt att se. Man ser verkligen hur hon skiner upp och blir som en liten valp så fort hon får syn på Fille. 
Hur som helst, efter Mycket Om och Men, så fick jag med Mis in. Startade en maskin tvätt, tog mig en varm  och behövlig dusch efter att stått ute och frusit. Gav Misan hennes frukost, som var slut på tre röda. Har fixat till en riktigt smarrig frukost till mig med nu, som jag dukat in vid TV. Tänkte lägga mig ner och mysa lite under min nya fina filt. Dock är den redan upptagen. Suck! ;)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Swingers klubb

I ett utav avsnitten av Fråga-Olle så handlade det just om Swingers och Swingersklubbar. Tror inte att jag behöver gå in något närmare på vad detta innebär, men en snabb förklaring är att man går till en klubb för att träffa folk som man sedan ska ha sex med. Som vi har pratat och skojat om detta. Vissa har gått in för det mer än andra, nämner inga namn. Har tom skojat om att öppna en Swingers at Seagatan. Det har spekulerats i namn, skyltar, slogan "Swingers at Sveagatan, vi dansar också".  Som ni förstår så har vi haft väldigt kul åt detta. Strax där efter skulle Micke och Emma försöka lura med mig och Peter till att börja bugga. Emma, Micke och jag sitter hemma i deras kök, dricker kaffe, små pratar och kikar i tidningen. Då Micke får syn på annonsen om buggkurs i tidningen. Det roliga med detta är att klubben heter Gullabo Swingers . Ni vet vad tankarna börja rusa iväg i våra huvuden, här vankades det jäkelskap för Mr Johansson. Micke smidde planer så det smäll

Förlovningsdag

Känns inte som om det var så länge sen vi firade att vi hade förlovat oss, men idag är det faktiskt 1 år sedan vi gjorde det.  Älskar dig!

Bad Brudar!

Jajamen, nu är årets första dopp gjort! Sandra och jag drog upp till Loafallet, där jag inte vart på flera år och hon gjorde sin debut där. Låg i solen och gottade oss, kände hur det brände i huden. Tassade ner till vattnet, för att svalka av oss. Var i tre gånger, så skönt!!